home
Online 0

Wyświetlenia:Dzisiaj 1143 W tym miesiącu 13710
1234

 
Sekcja Pomocy Konsumentom w programie Najlepsza Firma.

 
 

Kontakt z nami umożliwia uzyskanie bezpłatnej pomocy zarówno interwencyjnej jak i prawnej. Jest to jeden z wielu sposobów na uzyskanie informacji jak postępować w przypadku stwierdzenia lub podejrzeń o  stosowanie nieuczciwych praktyk ze strony przedsiębiorców.

Wychodząc na przeciw nieustannie rosnącym ogromnym potrzebą klientów i konsumentów, którzy spotykają się z nieuczciwymi praktykami ze strony firm w Polsce oraz tym, którzy szukają bezpłatnej pomocy w Internecie pro konsumenci serwis uruchomił właśnie sekcję pomocy konsumentów. Od 1 września 2012 za pomocą formularza „zgłoś naruszenie” każdy z konsumentów szukający bezpłatnej pomocy może ją uzyskać od naszych ekspertów. Aby wysłać zgłoszenie, zapytanie lub prośbę o pomoc interwencyjna wystarczy wypełnić formularz oznaczony czerwonym kolorem (zgłoś naruszenie). Formularz ten jest dostępny w każdym miejscu naszego serwisu po prawej stronie, najechanie kursorem myszki na czerwone pole spowoduje wysunięcie się formularza gdzie wypełniając według instrukcji pola, prześlą Państwo zgłoszenie do naszej sekcji pomocy.

 
 

Polityka prywatności.

Informujemy, że wszelkie dane osobowe przesłane za pomocą formularza nie będą użyte w żaden inny sposób poza wykorzystaniem ich do rozpatrzenia zgłoszenia i udzielenia kompetentnej pomocy. Więcej dowiedzą się Państwo z regulaminu „polityka prywatności, dostępnego tutaj lub w stopce serwisu najlepszafirma.pl.

Dla konsumentów

Szukaj w serwisie