home
Online 0

Wyświetlenia:Dzisiaj 1153 W tym miesiącu 13720
1234

 Kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy

 

Współczesnemu konsumentowi niełatwo jest dziś nawigować na rynku nasyconym markami. We wszechogarniającym smogu informacji musi on dokonywać selektywnych wyborów, a szeroki wachlarz dóbr i usług wcale nie ułatwia decyzji. Marki wyrastają jak grzyby po deszczu, a firmy z ramienia, których wyszły, walczą o uwagę konsumentów.

Jak na tym ringu mała firma ma obronić swoją markę?

Program Najlepsza Firma wspiera małe i średnie firmy w zakresie:

- poprawy wizerunku firmy

- kreowania własnej profesjonalnej marki

- tworzenia profesjonalnych kampanii reklamowych

- badania satysfakcji Klientów

- badania rynku i konkurencji

Celem większości firm jest długookresowy wzrost i ekspansja, a celu tego z reguły nie można osiągnąć bez innowacji. Firmy nie są w stanie przewidzieć zmian w swoim otoczeniu rynkowym, które mogą spowodować nagły spadek zapotrzebowania na ich produkty, np. z powodu upowszechnionej przez mass media informacji o ich rakotwórczym wpływie. Zabezpieczeniem przed takim zagrożeniem jest właśnie wprowadzanie na rynek nowych produktów. Znaczna część nowości nie uzyskuje akceptacji odbiorców, co powoduje, że podejmowane są próby umieszczenia na rynku kolejnych nowych produktów. Różne są przyczyny rynkowego niepowodzenia nowych produktów: wprowadzanie nowego produktu na rynek wbrew negatywnym wynikom testów akceptacyjnych, przecenienie potencjalnego popytu, błędne plasowanie produktu na rynku, a więc niewłaściwe określenie segmentu potencjalnych odbiorców, wadliwa lub niedostateczna reklama, źle wyznaczona cena, niespodziewanie wysokie koszty prac nad nowym produktem i wprowadzeniem go na rynek, nieprzewidziane działania marketingowe konkurentów, np. wprowadzenie przez nich na rynek podobnego, nowego produktu czy podjęcie intensywnej kampanii promocyjnej.

Dla konsumentów

Szukaj w serwisie